Wybrana przez PGNiG Obrót Detaliczny firma zajmie się m.in. przygotowaniem narzędzi badawczych, realizacją badań z respondentami oraz kontrolą jakości prac ankieterów, przygotowaniem zbiorów danych pozyskanych w badaniu i ich analizie, a także optymalizacją metod badawczych w stosunku do szczegółowych celów badawczych dla danego projektu.
Badania obejmować mogą w szczególności: badania potrzeb i preferencji klientów i konsumentów, badania segmentacyjne, badania satysfakcji klientów i konsumentów, badania poziomu obsługi klientów, pozycjonowanie marki, badania znajomości i wizerunku marki, badania produktów i usług, testy materiałów reklamowych, badania skuteczności i efektywności działań marketingowych.
Szczegółowy zakres usług w ramach kolejnych badań będzie każdorazowo określany w umowach wykonawczych. W zależności od potrzeb spółki, poszczególne badania mogą być prowadzone na obszarze całego kraju lub ograniczone do określonego obszaru na terenie kraju.

PGNiG będzie pracować z wybraną firmą przez 2 lata od momentu zawarcia z nią umowy.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 19 sierpnia.











