PGNiG przez cztery lata zapłaci 40 mln zł netto za sponsorowanie Superligi w piłce ręcznej

Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo podpisała nowy kontrakt sponsorski ze spółką Superliga, która zarządza prawami marketingowymi do rozgrywek lig zawodowych w piłce ręcznej. Kontrakt zawarty do 2023 roku i dający PGNiG miano sponsora tytularnego opiewa na kwotę 40 mln zł netto – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PGNiG przez cztery lata zapłaci 40 mln zł netto za sponsorowanie Superligi w piłce ręcznej

Na mocy zawartej umowy sponsoringowej PGNiG uzyskała prawa do tytułów: sponsor tytularny Superligi mężczyzn, sponsor tytularny Superligi kobiet i sponsor tytularny Młodej Superligi.

Logo PGNiG i logo rozgrywek będą m.in. wykorzystywane we wszystkich materiałach i działaniach marketingowych oraz wizerunkowych. Umowa została zawarta na okres od 2019 do 2023 roku.

Wartość kontraktu wynosi 40 mln zł netto (z VAT jest to 49,2 mln zł).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"