Agencja będzie odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów na ponad 50 światowych rynkach, w tym w Indiach. W przetargu trwającym od wiosny br. PHD pokonało m.in. Dentsu, Horizon i Carat. Obsługujący dotychczas LG Havas Media Group nie brał w nim udziału.
Począwszy od stycznia 2020 roku PHD będzie wspierać globalny rozwój LG poprzez media, strategię, technologię i wiedzę. Zajmie się tym globalny zespół liderów strategii na kluczowych rynkach, a także centralny zespół zarządzający budżetem firmy z globalnego centrum w Seulu.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lg-electronics-wyniki-finansowe-w-2019-r-trzeci-kwartal-dzial-mobile-z-mniejsza-strata,7170818545256065a ##
Przetarg obejmował wszystkie regiony, wśród których są m.in. Australia, Kanada, Niemcy, Indie, Włochy, Meksyk, Rosja, Hiszpania, Wielka Brytania, USA i Wietnam. LG nadal będzie współpracować z koreańską agencją HS Ad przy lokalnych aktywacjach.

W Polsce planowaniem i zakupem mediów dla LG zajmowała się Arena Media Communications należąca do Havas Media Group.











