PHD z nowym logo i identyfikacją wizualną

Globalna sieć mediowa PHD, część Omnicom Media Group, wprowadziła nowy logotyp i odświeżoną identyfikację wizualną. Mają one odzwierciedlić filozofię "Make the Leap" - wezwanie do działania w celu wykorzystania siły kreatywności dla marek swoich klientów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

- Nowoczesne, dynamiczne i zdolne do ruchu logo jest odzwierciedleniem kreatywności, otwartości w myśleniu, współpracy i odwagi, które od zawsze były wyróżnikiem PHD. Nowa identyfikacja wizualna to kolejna inspiracja dla zespołu do wdrażania innowacji w firmie oraz w projektach dla klientów agencji - komentuje Maria Kiełczyńska, dyrektor zarządzająca PHD Polska.

Odświeżona indentyfikacja wizualna PHD, stworzona we współpracy z niezależnym dyrektorem projektowym, Cosmo Jamesonem, została zaprojektowana z myślą o możliwościach cyfrowych, ruchowych i dźwiękowych, a także na nowo opracowana, aby w pełni przekazać wizję marki PHD: "Make the Leap".

Jak podaje spółka, u podstaw nowego brandingu leżą zasoby wizualne, które reprezentują wartości PHD: kreatywność, odwagę, otwartość, współpracę i ciekawość - co odzwierciedla fakt, że to właśnie kreatywność i innowacyjność talentów PHD napędza rozwój firmy.

- Nasza nowa identyfikacja została zaprojektowana z myślą o technologii cyfrowej i ruchu, aby odzwierciedlić sposób, w jaki pracujemy dzisiaj, a także być symbolem naszych wartości. Logotyp jest dynamiczny i elastyczny, zdolny do ruchu, aby uruchomić obrazy lub filmy - mówi Avril Canavan, worldwide chief marketing officer w PHD.

Nowy branding jest wdrażany wewnętrznie i zewnętrznie na wszystkich ponad 100 rynkach, na których działa PHD.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online