Obecna komunikacja skierowana jest do biznesu i osób prowadzących własną działalność gospodarczą, a jej celem jest uświadomienie jakie konsekwencje mogą nieść za sobą nawet niewielkie zobowiązania wobec kontrahentów i jak możemy sprawdzić rzetelność naszych partnerów biznesowych.
Kampania ma na celu uświadomienie Polakom, że obecność w Krajowym Rejestrze Długów może wpływać na ich postrzeganie przez inne osoby i firmy. Działania reklamowe obejmują telewizję, radio oraz reklamy display i video w digitalu.
Współpraca pomiędzy PHD a KRD jest wynikiem wygranego przetargu, który odbył się na przełomie czerwca i lipca br. PHD wygrał pełną obsługę mediową klienta, a kompetencje te zostały poszerzone o kompleksową produkcję materiałów reklamowych do kampanii - zarówno animowanych spotów TV, wszystkich materiałów graficznych do działań digitalowych oraz realizacje działań contentowych do telewizji, internetu i radia. Produkcją materiałów reklamowych zajął się team kreatywny.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/branza-reklamowa-rosna-dlugi-mniej-zlecen-od-klientow-ciecia-wydatkow-na-promocja,7169496517301889a ##
KRD realizuje także kompleksową aktywność contentową planowaną oraz koordynowaną przez zespół Drum Polska zarówno w telewizji, radiu oraz internecie.











