PHD przejmuje obsługę mediową Ubera od EssenceMediacom

Firma przewozów osobowych Uber zakończyła przetarg mediowy. W Polsce obsługę swojego budżetu powierzyła agencji PHD - ustalił nieoficjalnie serwis Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Uber pod koniec września br. zakończył globalny przetarg na obsługę mediową. Zdecydował wówczas o wyborze grupy Omnicom Media Group. 

W wyniku tego rozstrzygnięcia przewoźnik powierzył obsługę mediową w Polsce agencji mediowej PHD. Jest to równoznaczne z zakończeniem współpracy z EssenceMediacom (GroupM/WPP).

PHD odpowiada za kompleksową obsługę mediową, w tym również za planowanie i zakup mediów, zarówno tradycyjnych, jak i cyfrowych. Dotyczy to zarówno marki Uber, jak i Uber Eats. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu