PHD zachował medialny budżet 'The Economist'

Dom mediowy PHD nadal będzie odpowiedzialny za planowanie i zakupmediów dla brytyjskiego tygodnika 'The Economist'.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach przeprowadzonego przeglądu medialnych zobowiązań,należący do holdingu reklamowego Omnicom Group dom mediowy pokonałinne, również pracujące dla gazety specjalistyczne agencje TCS,Kinetic oraz Paul Gummer Associates.

Przy planowaniu i zakupie mediów dla 'The Economist', PHD będzieblisko współpracował z agencją Abbott Mead Vickers BBDO, która jużod ponad 20 lat odpowiedzialna jest za reklamowe działaniamarki.

Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w ubiegłym rokugazeta wydała na promocję w mediach około 2,6 miliona funtów - o1,5 miliona funtów więcej w porównaniu z rokiem 2007. Z koleiwartość tegorocznego budżetu szacuje się na około 3 milionyfuntów.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online