Philipp Lahm i Andrea Pirlo ambasadorami reklamowymi Drutexu

Producent okien i drzwi Drutex podpisał roczny kontrakt reklamowy z piłkarzami Philippem Lahmem i Andreą Pirlo. Ich wizerunek będzie wykorzystywany w działaniach prowadzonych przede wszystkim we Włoszech i Niemczech.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Philipp Lahm i Andrea Pirlo ambasadorami reklamowymi Drutexu

Niemiec Philipp Lahm i Włoch Andrea Pirlo będą bohaterami ogólnoeuropejskiej kampanii reklamowej Drutexu, która obejmie telewizję, prasę, radio oraz internet (w tym serwisy społecznościowe). Ponadto firma może angażować piłkarzy do swoich eventów, imprez oraz programów motywacyjnych dla partnerów i klientów. Umowa będzie obowiązywać do maja przyszłego roku.

Drutex dzięki wizerunkowi Lahma i Pirlo chce zwiększyć swoją rozpoznawalność głównie w Niemczech i Włoszech, gdzie ma własną sieć sprzedaży. - Postanowiliśmy powołać zagranicznych ambasadorów marki Drutex z uwagi na rosnące znaczenie niemieckiego i włoskiego rynku dla rozwoju naszej firmy. Szukaliśmy piłkarzy, którzy doskonale odzwierciedlaliby naszą filozofię - tłumaczy Leszek Gierszewski, prezes Drutexu.

grafika

Od kilku lat w podobny sposób reklamuje się za granicą Oknoplast, który jednak podpisuje umowy sponsorskie z całymi klubami piłkarskimi. Od trzech lat firma współpracuje w tym zakresie z Interem Mediolan (przeczytaj o tym więcej), a latem ub.r. podpisała umowy z Borussią Dortmund (więcej na ten temat) i Olympique Lyon (zobacz szczegóły). W przypadku tej ostatniej drużyny logo Oknoplastu znalazło się na strojach zawodników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7