Celem najnowszej odsłony kampanii OneBlade, która obejmuje telewizję, internet i outdoor jest przede wszystkim budowa świadomości produktu wśród mężczyzn w wieku 18-34 lat oraz wzrost sprzedaży.
Część działań mediowych już wystartowała. 30-sek. spoty emitowane są w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie oraz w wybranych kanałach tematycznych.
Równolegle trwa kampania online prowadzona poprzez strony gamingowe, aplikacje mobilne, muzyczne oraz strony kontekstowo dopasowane do grupy docelowej, oparta o formaty video oraz display. W skład kampanii wchodzi również outdoor geotergetowany skierowany do górników ze specjalnie przygotowanym copy w gwarze śląskiej.
Działania skupiają się wokół 21 lokalizacji na obszarze woj. śląskiego, przy wejściach do kopalni lub w ich pobliżu.
Spółki Carat oraz iProspect obsługują markę Philips odpowiednio od 2012 roku i 2017 roku na mocy umowy globalnej. Carat odpowiedzialny jest za zakup czasu reklamowego w telewizji, a iProspect - za zakup digital, kreację online oraz outdoor.












