Piąte urodziny SPC House of Media

Niesieciowy SPC House of Media obchodzi 5. urodziny

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dom mediowy SPC House of Media został założony w sierpniu 1999 roku przez Rolanda Sprunga (Prezes Zarządu) i Michała Szeptyckiego (Dyrektor ds. Mediów). Był to pierwszy w Polsce dom mediowy nie związany z żadną agencją reklamową ani z międzynarodową siecią - informuje Brief.

 Pierwszym klientem SPC był OFE Rodzina. Wśród kolejnych klientów byli m.in.: TP SA, Groupe SEB Polska (marka Tefal), TelePizza, Metsa Tissue (marki Mola i Lambi), PKN Orlen (Orlen Team, Eksterm Plus, Qal), Sokołów, Atlantic (kampania TV w Rosji), Ernst & Young czy ministerstwo turystyki Turcji. W ciągu 5 lat działalności SPC House of Media zwiększył przychody z 7,5 mln w 1999 r. do 28 mln w 2003 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele