Piątkowscy w kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku” (wideo)

W telewizji rusza kampania społeczna „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Akcję na zlecenie Krajowej Unii Producentów Soków przygotowały firmy Hand Made, ZenithOptimedia Group i MG Network.

km
km
Udostępnij artykuł:

Bohaterami kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku” jest rodzina Piątkowskich, a przede wszystkim Piotrek Piątkowski, który pokazuje, jak dzięki spożywaniu codziennie pięciu porcji warzyw, owoców lub soku odnosi sukcesy w szkole i na podwórku. W całym przekazie na różne sposoby jest eksponowana liczba pięć.

To druga odsłona akcji realizowanej przez stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków z wykorzystaniem środków finansowych z Unii Europejskiej, polskiego budżetu oraz Funduszu Promocji Owoców i Warzyw. Pierwsza edycja kampanii była prowadzona w Polsce latach 2009/2010. Obecnie działania obejmują zarówno w naszym kraju, jak i Rumunii.

Oficjalnie kampania zostanie zainaugurowana w Polsce konferencją prasową, która odbędzie się 6 marca w Warszawie. Spoty będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsacie i TVN oraz kanałach tematycznych. Kreację kampanii - zarówno na rynek polski, jak i rumuński - przygotowała agencja Hand Made, za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group, a działania public relations nadzoruje agencja MG Network. Cały projekt jest zaplanowany na trzy lata.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą