Piątnica w nowej kampanii reklamuje śmietanę hasłem "Jedyna taka"

OSM Piątnica prowadzi kampanię reklamową, w której promuje swoje śmietany - 18 proc. i 30 proc. Promuje je hasłem "Jedyna taka".

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Piątnica w nowej kampanii reklamuje śmietanę hasłem "Jedyna taka"

Celem rozpoczętej kampanii jest podkreślenie najważniejszych benefitów śmietan oraz umocnienie wizerunku Piątnicy jako lidera rynku w tej kategorii produktów.

W ramach kampanii emitowane są dwa spoty reklamowe. Bohaterką obu jest babcia Eugenia, która w tym przypadku przygotowuje dania z użyciem śmietan Piątnicy.W filmie promującym Śmietanę 18 proc. z Piątnicy dodaje ją do tradycyjnej zupy, mówiąc: "Ani mi się warz!" i wskazując tym samym na główny benefit produktu – nie warzy się.

Z kolei w spocie promującym Śmietankę 30 proc. babcia Eugenia przygotowuje deser  - bezę Pavlova. W ten sposób wskazuje, że śmietana ta doskonale się ubija i dlatego jest doskonałym dodatkiem do kremów i deserów.

Kampania potrwa do 18 marca br.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"