„Piccolo spełnia marzenia” także w telewizji (wideo)

Rusza telewizyjna odsłona kampanii reklamowej Piccolo. Akcja pod hasłem „Piccolo spełnia marzenia” wspiera promocję tej marki prowadzoną od początku grudnia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bohaterem nowej reklamy Piccolo jest wesoły, łobuzerski chłopiec będący od lat ikoną tej marki. W spocie wyrusza on w podróż, napotykając po drodze dziecięce marzenia, które porywa w swoje musujące bąbelki. Wszystko kończy się szampańskim wystrzałem, a jedno z marzeń w magiczny sposób przemienia się w pamiątkowe rodzinne zdjęcie z pobytu w Disneylandzie. Taki przekaz ma podkreślać główną nagrodę w prowadzonej obecnie promocji Piccolo (więcej o tej akcji). Kampania jest skierowana do matek dzieci w wieku 4-14 lat. W ramach akcji spot jest emitowany w TVN, TVN Style i TVN 7. Kreację kampanii przygotowało studio grafiki i animacji Rosenbot, a za działania public relations odpowiada agencja Kuźnia PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów