„Pieprz i Sól” – Serce i Rozum w viralu „A pieprz yourself" (wideo)

W internecie pojawił się kolejny filmik wirusowy z Sercem i Rozumem, bohaterami reklam Grupy TP. Tym razem niestandardowo reklamują pakiet telewizyjno-internetowy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowy viral z Sercem i Rozumem reklamuje rozszerzoną ofertę telewizyjno-internetową TP (więcej o niej). Założeniem zabawnego spotu jest pokazanie, że obie usługi są tak niezbędne i nieodłączne jak pieprz i sól przy jedzeniu. W filmiku Serce z wielkim trudem przynosi Rozumowi sól, na co ten prosi jeszcze o pieprz.

Spot to kolejny w ostatnim czasie viral reklamujący Grupę TP. W poprzednim filmiku tego typu Serce i Rozum parodiowali Tomasza Kota, który jako Kaszpirowski reklamował Netię (więcej na ten temat).

Nowy viral na zlecenie Grupy TP przygotowała agencja Publicis.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska