Pierwsi partnerzy Nova Communications Group

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Znane na rynku komunikacji marketingowej firmy: Polymus, Arteria, Comtica, Program pozyskały strategicznego inwestora branżowego Nova Communications Group

Nova Communications Group to inwestor z Wielkiej Brytanii, działający w obszarze nowoczesnej komunikacji marketingowej. Reprezentujący tę organizację Ross Newens od dawna interesował się polskim rynkiem direct marketingu, chcąc zainwestować w tę branżę. Partnerami Nova Group zostały firmy specjalizujące się w usługach marketingowych, związane z osobą Dariusza Stokowskiego: Polymus-Agencja Reklamowa, Arteria (sales & marketing support), Comtica (IT solutions), Program (marketing for Pay TV channels).

Nova Communications Group, zgodnie ze strategią, posiada pakiety większościowe w każdej ze spółek. Jako inwestor branżowy będzie stymulować rozwój swoich partnerów: obecnych i przyszłych, gwarantując im poradę strategiczną i dostęp do informacji z rynków zachodnich.

"Teraz są dwie strony: inwestor i firmy specjalizujące się w usługach marketingowych nowej generacji wykorzystujących potencjał technologii i nowych mediów. Firmy z polskim charakterem, które wyrosły z direct marketingu i świetnie znają ten rynek, wzbogacone o strategiczny know-how Novej to doskonałe dopełnienie dające realną perspektywę wejścia do grona ekspertów w tej dziedzinie. Wybraliśmy alternatywny dla sieciówki, bardziej elastyczny model biznesu, który nie odbiera firmom ich odrębności, a jednocześnie daje możliwość tworzenia wspólnych synergicznych ofert." - mówi Ross Newens z Nova Communications Group.

Nova Communications Group to nowoczesna wizja zintegrowanych usług marketingu bezpośredniego stawiających coraz bardziej wymagającego konsumenta w centrum działań marketingowych i traktujących go w sposób indywidualny.

"Trwa rewolucja na rynku marek, klient jest coraz bardziej wyrafinowany, potrzebuje nowoczesnych narzędzi i indywidualnego podejścia. To wszystko gwarantują partnerzy Nova Communications Group" - mówi Dariusz Stokowski - "Wierzę, że marketing przyszłości opierał się będzie na wiedzy o kliencie, jego potrzebach, a następnie bezpośrednim kontakcie i stałej opiece nad nim. Technologia, wiedza i narzędzia będą czyniły te działania coraz bardziej efektywnymi"

Nova Communications Group już zainwestowała w nowoczesne technologie i narzędzia marketingowe, m.in. Contact Center/ Call Center i bazy danych (Arteria) oraz portal korporacyjny (Comtica). Inwestor myśli o kolejnych partnerach i przedsięwzięciach, finalizuje rozmowy z agencją Ciszewski Public Relations, trwają również prace wdrażające nad interaktywną telewizją 4FUN TV. W perspektywie roku Nova Communications Group planuje znaleźć się w czołówce grup z branży usług marketingowych w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"