Pierwsza kampania reklamowa Crime & Investigation Network® Polsat

W produkcji „Urodzeni, by zabijać” polscy widzowie poznają sześć profili sławetnych seryjnych morderców. Każdy z nich został szczegółowo zbadany przez psychologów, próbujących ustalić, jak mogło dojść do tak okrutnych zbrodni. Poznamy fascynujące szczegóły z dzieciństwa i dowiemy się, czy łączy tych morderców wspólny wzorzec rozwojowy. Na cykl składają się dokumenty o Tedzie Bundym, Charlesie Starkweatherze, Johnie Wayne Gacym, Aileen Wuornos, Richardzie Trentonie Chase i Albercie De Salvo.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa rozpoczęła się w sobotę 3 marca i potrwa cztery tygodnie. Obejmuje ona autopromocję na antenie kanałów z portfolio koncernu A+E Networks UK (HISTORY™, HISTORY™ HD, Crime & Investigation Network® Polsat), reklamę prasową (Tele Tydzień, Teleprogram, To & Owo, Kropka TV, Imperium TV, Super TV, Super Express TV, Tele Max, Dziennik Gazeta Prawna – Kultura TV, Kurier TV) oraz działania w internecie (YouTube, Facebook, Google ads).

Anna Priest, VP Marcomms w A+E Networks UK, komentuje: “Crime & Investigation Network to bardzo popularna marka, która teraz dociera do znacznie większej liczby Polaków. Ta kampania to początek inwestycji na rynku, dzięki którym chcemy zainteresować polskich widzów naszymi pasjonującymi programami. W tej kampanii stawiamy pytania, czy pozornie normalni ludzie mogą popełnić tak okrutne zbrodnie i czy urodzili się, by zabijać.”

Kreację przygotował dział marketingu A+E Networks UK. Planowaniem mediów w Polsce zajął się dom mediowy OMD MediaDirection. Działania public relations dla serialu prowadzi On Board PR.

Crime & Investigation Network zabiera widzów w podróż do świata zbrodni, otwierając przed nimi drzwi laboratoriów kryminalnych, policyjnych archiwów i sal sądowych. Kanał oferuje seriale oraz programy specjalne najwyższej jakości – wśród nich „Akta FBI” (ang. The FBI Files), „48 godzin” (ang. The First 48) oraz „Kobiety, które zabijają” (ang. Snapped – Women Who Kill).

Crime & Investigation Network nadaje w Polsce od marca 2010 roku. Dociera obecnie do 98 krajów oraz ponad 39 milionów gospodarstw. Więcej informacji można uzyskać na crimeinvestigation.pl oraz facebook.com/PL.CrimeandInvestigation

A+E Networks™ UK A+E Networks™ UK, joint venture A+E Networks™ i BSkyB, wiodący nadawca reprezentujący portfolio wysokiej jakości, nowatorskich kanałów dokumentalnych takich jak HISTORY™, HISTORY™ HD, Crime & Investigation Network®, Crime & Investigation Network® HD, BIO™, BIO™ HD oraz MILITARY HISTORY®. A+E Networks UK powstało w listopadzie 1995 roku i obecnie działa w 27 krajach – w Wielkiej Brytanii, Skandynawii, krajach Beneluksu, Europie Środkowo-Wschodniej, Afryce Subsaharyjskiej i na Bliskim Wschodzie. Kanały z portfolio A+E Networks UK są dostępne w ponad 67 milionach gospodarstw domowych w 15 wersjach językowych.

A+E Networks

A+E Networks to wyróżnione nagrodami, globalne przedsiębiorstwo medialne oferujące różnorodne formy rozrywki – od stacji telewizyjnych po strony internetowe, płyty DVD, gry i programy edukacyjne. W skład portfolio A+E Networks wchodzą kanały A&E Network®, Lifetime®, HISTORY®, Lifetime Movie Network®, Bio®, HISTORY International™, History en espaňol™, Crime & Investigation Network®, Military History™, Lifetime Real Women®, A&E IndieFilms®, A+E Networks International, A+E Networks Digital oraz A+E Networks Consumer Products. Kanały A+E Networks oraz oznaczona tą marką oferta programowa docierają do ponad 300 milionów gospodarstw domowych w ponad 150 krajach. A+E Networks to spółka joint venture stworzona przez Disney-ABC Television Group, Hearst Corporation oraz NBC Universal.

Kontakt Biuro prasowe – Tomasz Wysocki, twysocki@onboard.pl, +48 501 504 187 Dystrybucja kanału – Program Sp. z o.o., dystrybucja@programpl.biz, +48 22 488 42 00 Sprzedaż reklam – Polsat Media Sp. z o.o., sekretariat@polsatmedia.pl, +48 22 514 53 62

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"