Pierwsza kampania Serca i Rozumu autorstwa agencji Publ

Warszawa, 10 stycznia 2013 r. –Serce robi włam, Rozum pierze pieniądze, a policja zbiera na lśniące bransoletki dla rzezimieszków. Każdy ma swój pomysł na oszczędzanie, a Orange podpowiada kolejnych 100 sposobów! W telewizji, prasie, radiu, kinach i na nośnikach reklamy zewnętrznej rusza właśnie pierwsza w tym roku kampania reklamowa Serca i Rozumu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Najnowsza kampania z parą sympatycznych bohaterów i błyskotliwymi dialogami informuje o poświątecznej wyprzedaży i promocji, która pozwala zaoszczędzić nawet 498 złotych. Od teraz każdy, kto zdecyduje się na zamówienie Neostrady lub FunPacka HD otrzyma za 1zł tablet FunTab 7.0 o wartości 499 zł. Promocja wzorowana na poświątecznych wyprzedażach trwa do 31 marca lub do wyczerpania zapasów.

„Tym razem komunikatowi marketingowemu „100 sposobów na oszczędzanie w Orange” nadaliśmy brawurową formę dramatu kryminalno-penitencjarnego. Film składa się z trzech pełnych napięcia części – w pierwszej bohaterowie przeżywają tragedię, w drugiej koszmar, a w trzeciej jedno i drugie. Oprócz głównych protagonistów w filmie występują: Dobry Policjant, w tej roli Marian Dziędziel, i Zły Policjant, w tej roli … Marian Dziędziel.” – powiedział Paweł Merecz, Dyrektor Kreatywny agencji Publicis.

Spot telewizyjny wyemitują wszystkie ogólnopolskie stacje telewizyjne, uzupełnione bogatym pakietem kanałów tematycznych. Dialog popularnych bohaterów usłyszymy też w ogólnopolskich i lokalnych rozgłośniach radiowych, a ogłoszenia prasowe obejrzeć będziemy mogli w szerokiej gamie dzienników, tygodników oraz miesięczników. Kampania obejmie również swoim zasięgiem dwie największe sieci kinowe, jak również nośniki reklamy zewnętrznej i wewnętrznej.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Creative Director), Anna Nowicka (Art Director), Adam Niezgoda (Copywriter), Anna Kubeł (Account Manager) i Malwina Stopińska (Account Executive). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C), Agnieszka Dąbrowska (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej), Anna Kopytko-Świtkiewicz (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej), Lidia Klimczewska (Starszy Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej).

Reżyserię spotu powierzono Kamilowi Polakowi i Wojtkowi Wawszczykowi. Produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, zaś postprodukcją Human Ark. Planowanie mediów realizował dom mediowy MEC.

Spot można obejrzeć na: http://www.youtube.com/watch?v=VfM-VamnvlU

Agencja Publicis współpracuje z Orange od 3 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych ok. 35 spotów telewizyjnych i 50 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a za skuteczność został nagrodzony w 2011 roku w konkursie EFFIE zdobywając Grand Prix.

Publicis Sp. z o.o. to jedna z największych i najbardziej utytułowanych agencji reklamowych w Polsce. W 2012 roku zdobyła trzy statuetki w konkursie Effie, zaś w roku 2011 – Grand Prix Effie i brąz na największym międzynarodowym festiwalu kreatywnym Cannes Lions. „Media i Marketing Polska” uznał ją za Agencję Dobrego Formatu roku 2011. Publicis należy do największej w Europie i czwartej na świecie grupy komunikacji marketingowej Publicis Groupe, zatrudniającej 43 tysiące osób w 104 krajach. W Polsce agencja obsługuje takich klientów jak: L’Oréal Polska, Telekomunikacja Polska S.A./Orange, Procter & Gamble, Sanofi, Nestlé, BNP Paribas, Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL oraz Renault.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"