Jest to pierwsza, w historii reklamy marki Tubądzin, obecność w telewizji.
Kampania jest odzwierciedleniem budowanego konsekwentnie od 2003 roku wizerunku Tubądzina jako Stylisty Twojego wnętrza. Do tej pory jednak działania reklamowe obejmowały prasę wnętrzarską i kobiecą, szeroko rozumiany outdoor oraz działania BTL.
Tym razem medium wiodącym jest telewizja (TVP, POLSAT, TV4, TVN, TVN7, TVN Style, AXN i Hallmark). Motywem przewodnim spotu jest katalog najpiękniejszych aranżacji. Przewrócenie kartki w katalogu to przejście do różnorodnych, utrzymanych w odrębnych stylach i tętniących życiem wnętrz łazienkowych, wykonanych z materiałów produkowanych przez Tubądzin – ściennych i podłogowych płytek ceramicznych oraz dekoracji.
Kampania rozpoczęła się równolegle w telewizji, prasie, Internecie. Nowe katalogi Ceramiki Tubądzin można zamawiać przez Infolinię lub nową stronę www.

Media do kampanii zaplanował dom mediowy Media Concept. Strategię i stronę kreacyjną kampanii przygotowal Just, który pracuje dla Tubądzina od 2003 roku.











