Pierwsze efekty współpracy Rieber Foods Polska i Podravki

Dwa miesiące funkcjonowania zreorganizowanego działu sprzedaży Rieber Foods Polska i Podravki, przynosi wymierne efekty.

ms
ms
Udostępnij artykuł:

Obroty powyżej 30 milionów złotych i przekroczenie planów sprzedaży w okresie świątecznym, to dowód na silną pozycję firmy, pomimo gruntownych zmian w dziale handlowym, i doskonały punkt wyjścia w planowaniu zadań na 2006 rok.

1 stycznia br. została wprowadzona jedna umowa na wszystkie brandy i jednolity sposób współpracy z rynkiem oraz rozpoczęły się wspólne dostawy Delekty

i Podravki. Obecnie następują zmiany na szczeblu dystrybutorów. Firma inwestuje

w ludzi z działu sprzedaży, którzy zrealizują cele planowane na 2006 rok.

Pełne wyniki współpracy obu firm będzie można ocenić za klika miesięcy, jednak już teraz  w związku z rozwojem sieci dystrybucji, ambicją Rieber Foods Polska jest obecność w większej liczbie sklepów oraz, przede wszystkim, rozwój jakości ekspozycji na sklepowych półkach. Jak podkreśla Waldemar Topolski, Dyrektor Handlowy Delekty - ważna jest nie tylko ilość towaru na półce, ale także jej wygląd, na co wpływ ma niewątpliwie jakość pracy naszych przedstawicieli handlowych.

W związku z tym, oczekujemy także wzrostu dystrybucji numerycznej naszych produktów, zarówno Delecta, King Oscar, jak i Podravka. Naszym celem jest zdobycie pozycji numer 1 na półkach w większości oferowanych przez nas kategorii.

Realizację zakładanych celów Rieber Foods Polska stawia przed zespołem profesjonalistów z działu sprzedaży. Chcemy stworzyć jednolity, zgrany zespół i to jest aktualnie naszym priorytetem – mówi Waldemar Topolski.  Kładziemy duży nacisk na szkolenia, zarówno produktowe, jak i zewnętrzne. W tej chwili posiadamy ponad 300 produktów w naszym portfolio, które cały czas jest rozwijane, a to wymaga dobrego przygotowania handlowców, bowiem tylko odpowiednio przygotowany zespół może osiągać sukcesy na rynku i realizować ambitne cele, które przed nim stawiamy.

Potwierdzeniem znaczenia odpowiedniej ekspozycji są świąteczne wyniki sprzedaży Delekty. Dzięki wprowadzeniu do sklepów w tym okresie nowych ekspozytorów, odnotowano kilkudziesięcioprocentowe wzrosty sprzedaży, zarówno w tradycyjnym, jak i nowoczesnym kanale. Szczególnie zauważalna staje się duża dynamika obrotu w polskich sieciach, takich jak Chata Polska czy Polomarket.

ms
Autor artykułu:
ms
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów