Zamieszczony 4 września klip „Mutan Giant Spider Dog” został obejrzany 87,7 mln razy do 16 września, notując przy tym 463,3 tys. „łapek w górę”, 25,6 tys. „łapek w dół” i 34,4 tys. komentarzy - wynika z danych NapoleonCat.
Tymczasem teledyskowi „Ona tańszy dla mnie” osiągnięcie 83,7 mln wyświetleń (a także 146,9 tys. „łapek w górę”, 32,2 tys. „łapek w dół” i 34,1 tys. komentarzy) zajęło ponad 2 lata - klip został bowiem umieszczony na YouTubie w czerwcu 2012 roku.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sylwester-wardega-sporo-zarobi-z-reklam-ale-na-ambasadora-marki-sie-nie-nadaje-opinie ##

Wszystkie klipy Wardęgi zanotowały do tej pory 319,6 mln odtworzeń, a sam kanał zyskał 2,37 mln subskrybentów. Zdecydowanie najpopularniejszym wideo jest hit z psem-pająkiem, 35,5 mln wyświetleń osiągnął autorski teledysk do piosenki „Gentelman” PSY, a po ponad 20 mln - dwa inne klipy.
We wszystkich serwisach społecznościowych Sylwester Wardęga ma ponad 3,5 mln widzów i fanów. Oprócz kanału youtube’owego zdecydowanie najważniejszy jest fanpage facebookowy z 1,07 mln użytkowników.

Na Facebooku Wardęga zajmuje siódme miejsce wśród najpopularniejszych Polaków, będąc jednocześnie liderem wśród twórców internetowych - kolejna w tej grupie Barbara Kwarc ma na swoim fanpage’u 965,3 tys. użytkowników.











