Pilsner Urquell i jazz na www

Od kilku tygodni wielbiciele niedzielnej audycji 'Siesta', emitowanej na antenie radiowej 'Trójk', mogą również posłuchać on-line bieżących i archiwalnych wydań na jazz.pilsner.pl.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Serwis jazz.pilsner.pl powstał we współpracy Pilsner Urquell z agencją interaktywną Digital One na początku lipca tego roku, tuż po tym jak Pilsner Urquell objął sponsoringiem jedną z najpopularniejszych audycji jazzowych w Polsce. „Siesta” - prowadzona przez Marcina Kydryńskiego - prezentuje słuchaczom muzykę z różnych zakątków świata. Stworzony serwis to wyjątkową propozycja Pilsner Urquell dla wszystkich koneserów najlepszych jazzowych dźwięków.

Na stronie można odsłuchać cotygodniowe zapisy aktualnych i archiwalnych audycji, a także znaleźć opisy albumów oraz tytuły utworów nadawanych w „Sieście”. Archiwum audycji prowadzone jest od 9 lipca br.

- Serwis  to niecodzienny projekt skierowany do fanów muzyki jazzowej. Podczas jego przygotowania zależało nam głównie, aby słuchacze „Siesty” na antenie radiowej „Trójki” nie tylko mogli posłuchać jej on-line, ale również powrócić do archiwalnych audycji w wybranym  przez siebie momencie. To także pierwszy etap w budowaniu społeczności internetowej, skupionej wokół serwisu, a interesującej się tego rodzaju muzyką - mówi Olgierd Cygan, prezes Digital One.

- Jazz to muzyka do której trzeba dojrzeć, nabrać doświadczenia. Jazzu nie słucha każdy – potrzeba do niego ucha prawdziwego konesera. Podobnie jest ze smakiem Pilsner Urquell – nie jest dla wszystkich, trzeba do niego dojrzeć. Jazz i Pilsner Urquell pasują do siebie idealnie – wymagają wytrawnego odbiorcy, który potrafi dokonać wyboru kierując się dobrym smakiem i doświadczeniem. Stąd m.in. propozycja serwisu jazz.pilsner.pl. Jest on idealny nie tylko dla tych, którzy do tej pory nie mogli z różnych powodów, w niedzielne popołudnie wysłuchać „Siesty”; lista utworów i wykonawców tworzona po każdej audycji, inspiruje do dalszych, samodzielnych poszukiwań najlepszego, muzycznego smaku - mówi Ewa Spychała, brand manager marki Pilsner Urquell.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"