„Pimp My Ride by Coca-Cola Zero” w MTV Polska

MTV Networks Polska pokaże polską edycję programu „Pimp My Ride”, skierowanego do wielbicieli  motoryzacji. Partnerem strategicznym projektu została Coca-Cola Poland Services.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

„Pimp My Ride by Coca-Cola Zero” jest pierwszym z zaplanowanych na ten rok projektów nowej zintegrowanej strategii 360 stopni działu komercyjnego MTV Networks Polska, zarządzanego przez Macieja Kutaka, wiceprezesa ds. komercyjnych MTV Networks Polska.   Jak informuje nadawca „Pimp My Ride by Coca-Cola Zero” będzie promowany na każdym z trzech etapów – zgłoszeń, produkcji oraz emisji . „Pimp My Ride by Coca-Cola Zero” zostanie również wsparte kampanią marketingową i działaniami komunikacyjnymi.   W projekt „Pimp My Ride by Coca-Cola Zero” zaangażowany jest dom mediowy Starcom. Patronem medialnym akcji jest portal Onet.pl. W programie MTV pokazuje jak stare samochody zamieniać w „wypasione fury”.

Dotychczas w Europie i w Stanach Zjednoczonych powstało już kilka edycji  programu. „Pimp My Ride UK” okazał się najpopularniejszą lokalną produkcją w historii MTV UK. Zgłoszenia do polskiej odsłony przyjmowane są do 13 kwietnia, stacja pokaże ją jesienią.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele