Piosenka Happysad tłem muzycznym nowej kampanii wody Jurajska

2 maja rozpocznie się nowa kampania reklamowa naturalnej wody mineralnej Jurajska (produkowanej przez firmę Jurajska). Za dwumiesięczne działania odpowiadają agencje OMD i Quality PR.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Piosenka Happysad tłem muzycznym nowej kampanii wody Jurajska

- W kreacji reklamowej zawarto „esencję marki”: autentyczne emocje związane z rodziną, bliskość nieskażonej natury oraz obecność „jurajskich minerałów” w wodzie - opisuje Wojciech Kosmalski, brand manager Jurajska. Tłem muzycznym spotów jest piosenka „Taką wodą być”, jeden z największych przebojów zespołu Happysad. Honorarium za użyczenie utworu zespół postanowił przeznaczyć na cele dobroczynne.

Spoty będą emitowane przez dwa miesiące we wszystkich największych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, kanały z oferty ZPR Media) oraz w stacjach tematycznych. Planowaniem mediów i zakupem czasu reklamowego zajmuje się dom mediowy OMD. Kampanię telewizyjną wspierają działania public relations, za które odpowiada agencja Quality PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii