- Piotr Bubak wnosi do T-Mobile bogate doświadczenia z bardzo konkurencyjnego rynku cyfrowego. Wzmacnia tym samym nasze kompetencje w zakresie digital i online, które pomogą nam zaadresować świat konsumenta digital native, dla którego kanały online i mobile są naturalnym i często jedynym środowiskiem budowy świadomości, rozważania oferty, wyboru i finalnie zakupu produktów - mówi Piotr Markowski, dyrektor departamentu marketingu rynku prywatnego w T-Mobile Polska.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-polska-z-11-22-mln-klientow-i-1-62-mld-zl-wplywow-mocno-w-gore-internet-lte ##
Piotr Bubak przez wiele lat był związany z Nokią, w której odpowiadał za markę, portfolio i komunikację marketingową oraz wprowadzenie na rynek nowych produktów i usług firmy m.in. jako dyrektor marketingu i PR, czy account manager odpowiedzialny za terminale i usługi mobilne oraz infrastrukturę telekomunikacyjną.

Ostatnie lata pracował jako head of mobile w Grupie Onet, gdzie był odpowiedzialny za strategię, rozwój biznesu i portfolio produktów, a ostatnio pełnił funkcję dyrektora marketingu w Grupie Onet oraz Ringier Axel Springer Polska. W maju br. zastąpiła go tam Olga Korolec.
Studiował na Politechnice Warszawskiej i w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest absolwentem brytyjskiego Chartered Institute of Marketing.











