Piotr Bugajski będzie odpowiedzialny za strategię komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, rozwój i bieżącą działalność biura prasowego największego polskiego ubezpieczyciela oraz obecność w social media, organizację wydarzeń korporacyjnych i sponsoring.
Bugajski ostatnio był doradcą dyrektora marketingu w Link4 oraz pracował jako media relations director w PZU. Początkowo współpracował z Grupą PZU przy strategicznych projektach komunikacyjnych związanych m.in. z transakcją zakupu Pekao. Na początku zeszłego roku objął w PZU funkcję dyrektora ds. promocji produktów emerytalnych. Organizował kampanię informacyjną i marketingową Pracowniczych Planów. Odpowiadał za współpracę z partnerami społecznymi w tej dziedzinie.
Od sierpnia zajmował stanowisko dyrektora ds. relacji z mediami. Odpowiadał za tworzenie i realizację strategii komunikacyjnych w zakresie promocji działań i produktów Grupy PZU. Był współtwórcą projektów komunikacyjnych związanych m.in. z udziałem PZU w Forum Ekonomicznym w Krynicy, Kongresie 590 w Jasionce i Światowym Forum Ekonomicznym w Davos, a także akcji i kampanii społecznych PZU w ramach programu #10latdłużej.

– Cieszę się, że będę mógł w nowej roli współpracować ze znakomitym zespołem, którego byłem częścią. Chcę dalej wnosić do Grupy PZU, w której spotkałem najlepszych fachowców, całe swoje doświadczenie, umiejętności i znajomość mediów, w których zaczynałem karierę zawodową. Liczę na dobrą współpracę z dziennikarzami – mówi Piotr Bugajski.
Wcześniej - od 2003 roku do 2015 roku - związany był z dziennikiem „Fakt”. W 2006 roku został wicenaczelnym tej gazety, a w latach 2006-2008 był jednocześnie szefem serwisu Dziennik.pl.
Pracował także w Polskim Radiu i Polskiej Agencji Prasowej.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pzu-ubezpieczenie-wyniki-grupy-w-trzech-kwartalach-2019-r-12-proc-wiecej-na-reklamy-analiza-synergii-aliora-i-banku-pekao-z-mbankiem,7170810320815745a ##
Damian Ziąber dyrektorem PZU od 2019 roku

Damian Ziąber zdecydował się kontynuować pracę w obszarze komunikacji i PR poza Grupą PZU. – Chcę zdobywać kolejne doświadczenia w dziedzinie, którą zajmuję się niemal od 20 lat. Dziękuję za współpracę wszystkim osobom, z którymi udało nam się zrealizować projekty z obszaru komunikacji korporacyjnej PZU – mówi Ziąber.
Dyrektorem biura komunikacji korporacyjnej Grupy PZU został w kwietniu 2019 roku. Zastąpił Marka Barana, który pełnił tę funkcję dwa lata.
Damian Ziąber pracował dla takich marek jak Philip Morris, Ambra czy Link4 i Sygma Bank (obecnie BNP Paribas Bank Polska). W Sygma Banku pełnił również rolę rzecznika klientów. Przez ostatnie pięć lat przed pracą dla Grupy PZU pracował jako rzecznik prasowy i PR manager Prudential w Polsce. W swojej karierze zajmował się wszystkimi obszarami komunikacji, w tym wewnętrzną i zewnętrzną, a także corporate affairs i relacjami inwestorskimi. Równolegle z pracą dla Prudential świadczył swoje usługi doradcze dla takich firm jak Betacom, British American Tobacco, Promedica24, czy Hotel Bayjonn.

„Możesz na nas polegać” w nowej kampanii PZU (wideo)
PZU rozpoczęło właśnie nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Możesz na nas polegać”. Firma pokazuje w niej swoich pracowników, którzy niosą pomoc klientom firmy w różnych sytuacjach.

Za kampanię odpowiadają firmy marketingowe Carat (Dentsu Aegis Network Polska), Red8 Advertising i Propeller Film.
Kontynuacja działań z 2019 roku
Obecna kampania jest kontynuacją działań, które PZU rozpoczęło jesienią ub.r. Wtedy firma w reklamach przekonywała m.in., że warto wybierać firmy, które kierują się misją pomagania innym.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pzu-przetarg-obsluga-marketing-internetowy,7170756633523841a ##
Od stycznia do września 2019 r. Grupa PZU zanotowała 17,5 mld zł składek ubezpieczeniowych przypisanych brutto, wobec 17,26 mld zł rok wcześniej. Przychody z prowizji i opłat zmalały w skali roku z 3,07 do 3,05 mld zł (przy czym tylko w minionym kwartale wzrosły z 1,04 do 1,06 mld zł), natomiast wpływy netto w inwestycji poszły w górę z 8,07 do 9,6 mld zł.
W pierwszych trzech kwartałach ub.r. grupa kapitałowa PZU zanotowała 29,88 mld zł przychodów i 3,68 mld zł zysku netto, wobec 27,87 mld zł przychodów i 3,9 mld zł zysku netto rok wcześniej.











