Piotr Ciąćka przez ostatnie lata kierował domeną Innovation w Kantar Polska, odpowiadając za rozwój i opiekę nad badaniami innowacji klientów agencji. Odpowiadając zarówno za bieżący proces obsługi badań w obszarze innowacji, rozwijał także relacje biznesowe z nowymi klientami oraz partnerami badawczymi Kantar w Polsce.
Aktualna zmiana stanowiska jest kolejnym krokiem w poszerzaniu zasobów commercial’owych i sprzedażowych w agencji Kantar Polska oraz dalszą modernizacją struktury spółki zgodnie ze strategią firmy i dzisiejszymi wyzwaniami biznesowymi - podaje firma.
- Jestem przekonany, że doświadczenie Piotra oraz jego dotychczasowe zaangażowanie w działania commercial’owe Kantara, pozwolą mu jeszcze aktywniej i efektywniej rozwijać się na stanowisku client business & Kantar partnerships director. Wzmocnienie relacji z naszymi długoletnimi i nowymi Klientami oraz ciągła troska o nasze partnerstwa w biznesie są kluczowe dla strategii Kantara i naszego sukcesu na rynku badań marketingowych - mówi Kamil Michalski, managing director, Kantar Polska.












