Piotr Gąsowski w nowym programie TVP

12 marca o godz. 19.00 na antenie telewizyjnej Dwójki zadebiutuje 'Dubidu' - nowy muzyczny show z elementami quizu.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jego gospodarzem będzie Piotr Gąsowski, który poprowadzi widzów w muzyczną podróż w czasie, przypominającą zarówno słynne stare przeboje, jak i motywy niegdyś znane, ale dziś zapomniane. W programie znajd± się klipy filmowe i ciekawe materiały archiwalne, ale przede wszystkim - zabawa z zaproszonymi do studia gwiazdami, które rozwiązują muzyczne zagadki. Goście improwizują, śpiewają, tańczą i, razem z widzami, świetnie się bawią.

Do programu zapraszane są osoby znane z telewizji, artyści i wykonawcy związani z muzyką popularną oraz aktorzy filmowi i serialowi. W każdym odcinku bierze udział czworo gości, którzy tworzą dwie rywalizujące ze sobą drużyny. W poszczególnych odcinkach wystąpią m.in. Joanna Liszowska i Michał Milowicz, Magda Schejbal i Norbi, Katarzyna Zielińska i Marcin Prokop, Andrzej Krzywy i Patrycja Markowska, Joanna Koroniewska i Robert Rozmus, Sonia Bohosiewicz i Andrzej Nejman, Szymon Wydra i Anna Korcz, Majka Jeżowska i Skiba, Katarzyna Pakosińska i Witold Paszt, Joanna Jeżewska i Piotr Polk.

W programie pojawi się też band muzyczny (11-osobowy Young Band Piotra Kończala) i grupa taneczna („Volt” Agustina Egurroli).

„Dubidu” powstaje we współpracy Programu 2 Telewizji Polskiej z firmą Intergalactic. Kręcony jest w studio, w nowoczesnej scenografii, z udziałem publiczności. Czas emisyjny programu będzie wynosił ok. 55 minut. Całość reżyseruje Jan Kępiński, współtwórca takich programów jak „Szymon Majewski Show”, „Jestem jaki jestem”, „Dzieciaki z klasą”, „Pascal: po prostu gotuj”, „Ciao Darwin”, „Milionerzy”.

Emisja nowego przebojowego show zostanie wsparta ogólnopolską kampanią promocyjną, która wczoraj miała swoją premierę.

Od 1 marca na tablicach reklamowych w całej Polsce pojawią się plakaty informujące o emisji Dubidu. Frontlighty (6 x 3 m) pojawią się w największych miastach Polski (obszar GOP, Kraków, Łódź, Poznań, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław, Szczecin). Ich uzupełnieniem będą billboardy (5,04 x 2,38 m).

Kampanii zewnętrznej towarzyszyć będą ogłoszenia prasowe w dziennikach, dodatkach telewizyjnych do dzienników, tygodnikach oraz tv guidach (między innymi Gazeta Wyborcza, Gala, Wprost, SE TV, Imperium TV) w ogólnopolskich stacjach radiowych (Radio ZET, PR1), a także w internecie (WP, Gazeta.pl i inne). Kampania w prasie, radio i w internecie  potrwa do 2 kwietnia.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu