Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl, magazyn „Ja panu nie przerywałem” w okresie od 10 października 2012 roku do 6 lutego 2013 roku oglądało średnio 20 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,21 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz tylko 0,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Program oglądać można w dni powszednie o godz. 22.45.
W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek magazynu wyemitowano 27 grudnia ub.r. Przyciągnął on przed telewizory aż 59 tys. osób.
Trzy najchętniej oglądane odcinki „Ja panu nie przerywałem”
„Ja panu nie przerywałem” w porównaniu z analogicznym okresem rok temu obniża oglądalność Superstacji o 7 tys. widzów. Wówczas pasmo, w którym magazyn jest emitowany, oglądało 27 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 0,28 proc. oraz 0,10 proc. udziału w rynku.

Program notuje jednak nieznacznie wyższe wyniki od średniego dobowego udziału Superstacji, który w okresie od 10 października ub.r. do 6 lutego br. wyniósł odpowiednio 0,20 proc. oraz 0,08 proc.
„Ja panu nie przerywałem” to program komentatorski Piotra Gursztyna i Piotra Szumlewicza. W każdym odcinku mający prawicowe poglądy Gursztyn i posiadający lewicowe przekonania Szumlewicz dyskutują na bieżące tematy. Magazyn nadawany jest na żywo.
Z danych Nielsen Audience Meauserement wynika, że średni udział kanału Superstacja w rynku w styczniu br. wyniósł 0,18 proc. (więcej na ten temat).











