Skrócona wersja spotu wykorzystuje nową muzykę, która po raz kolejny nawiązuje do czołówek filmów o superbohaterach. W reklamie pokazano sytuacje, kiedy Antybaton Łowicz “ratuje z opresji” i pomaga zwalczyć lekki głód lub ochotę na coś słodkiego.
Trzymając się motywu superbohaterów, marka stworzyła specjalne wideo w stylistyce starych gier zręcznościowych. W roli Antybatona występuje jeden z czołowych polskich gamerów - Piotr „Izak” Skowyrski. Jego zadaniem jest pokonanie słodkiej przekąski.
Dodatkowo w filmie umieszczonym na YouTubie gracze mogą za pomocą klawiszy numerycznych od 1 do 8 wywoływać kombinacje uderzeń. Każda z kombinacji reprezentuje inne składniki Antybatona. Materiał będzie wspierany przez kod QR umieszczony w spocie telewizyjnym, który po zeskanowaniu przeniesie użytkownika do gry. Dodatkowe 6’ i 15’ sekundowe formaty reklamowe będą widoczne na platformach: YouTube, Tik Tok, Instagram i Facebook.

Za koncepcję kampanii odpowiada Feeders agency, za produkcję grywalnego materiału wideo na YouTube - Letemknow Sequence. Spot telewizyjny współtworzył dział produkcji Maspex. Media zakupił Starcom.











