Piotr Kaznowski pełnił dotychczas funkcję dyrektora zarządzania kategorią i marketingu w Mars Wrigley Polska. W tej roli odpowiadał między innymi za strategię komunikacji konsumenckiej i klienckiej dla marek Orbit, Snickers, Airwaves, Twix i M&M’s, zarządzanie przychodami oraz rozwój kategorii na bazie badań i danych konsumenckich. Dołączył do Mars w 2016 r. jako dyrektor customer marketingu, a następnie zbudował zespół portfolio i customer marketingu podczas integracji Mars Wrigley Polska.
W 2019 r. objął stanowisko dyrektora sprzedaży, odpowiedzialnego za kanał convenience, supermarkety, hipermarkety oraz dyskonty.
W 2021 r. objął stanowisko dyrektora zarządzania kategorią i marketingu, a także dołączył do lokalnego zespołu zarządzającego.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/snickers-batony-lodowe-gdzie-kupic ##

Związany wcześniej z działami sprzedaży i marketingu L’Oreal, Unilever, Coca-Cola i CEDC (Roust). Studiował w Polsce, Francji i USA. Jest również wykładowcą na studiach podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej, a także członkiem jury Effie Award Polska.
Firma nie zdradza kto przejmie obowiązki Kaznowskiego w Polsce.











