Piotr Łokuciejewski: z Blueberry do Think Kong

Do agencji Think Kong dołączył Piotr Łokuciejewski, obejmując stanowisko strategy & development directora.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
Piotr Łokuciejewski: z Blueberry do Think Kong
Piotr Łokuciejewski

W zakres kompetencji Łokuciejewskiego w Think Kong wchodzi budowanie strategii internetowych oraz pozyskiwanie nowych klientów.

Piotr Łokuciejewski jest związany z branżą internetową od 13 lat. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Blueberry, Lubię to oraz Red8 Digital dla takich marek, jak: Porsche, KFC, Pizza Hut, Nordea Bank Polska, Samsung, Axe, Almi Decor, M&Ms, Mały Głód i Sony.

jj
Autor artykułu:
jj
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały