Piotr Michalak i Daniel Koszuk zakładają Patoagencję

Piotr Michalak i Daniel Koszuk założyli Patoagencję, która specjalizuje się w obszarach digital acquisition oraz e-commerce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Profil klienta i pozycjonowanie Patoagencji założyciele określają jako “rebel”.

- Chodzi nam o zmianę paradygmatu opisującego agencję reklamową. Nasze wartości to brutalna szczerość, otwartość, totalny luz w komunikacji oraz kontestowanie marketingowej rzeczywistości - mówi Piotr Michalak, co-founder Patoagencji.

- Patoagencja to „stan umysłu”. Nie kreujemy fake newsów na Linkedinie, nie tracimy czasu na tęczowe case studies i opakowywanie tych samych produktów w różne papierki. Każdy projekt obsługuje dedykowany, zadowolony ze swojego życia zespół specjalistów pracujących w 100% zdalnie, wyznających takie same wartości jak my. Cały czas, który sprzedajemy naszym klientom poświęcamy pracy w panelach reklamowych, analitycznych i z produktami mar-tech. Chodzenie po konferencjach i półdniowe calle na zoomach zostawiamy dinozaurom - dodaje Daniel Koszuk.

Piotr Michalak i Daniel Koszul ostatnio pracowali consultingowo

Piotr Michalak doświadczenie zdobywał m.in w grupie Publicis Media gdzie realizował kampanie SEM/Digital min. dla takich klientów jak Samsung, Allegro, US Pharmacia, a następnie jako digital development manager odpowiadał za rozwój produktów i usług agencji Performics. Pracował też po stronie klienta (Unibail-Rodamco-Westfield). Od ponad 3 lat prowadzi własną działalność consultingową.

Daniel Koszuk swoje pierwsze kroki w digitalu stawiał w Booksy gdzie był odpowiedzialny za B2B Performance na 4 rynkach z różnych kontynentów. W późniejszych latach miał okazję współpracować z takimi startupami jak HiDone, HiPets czy Labelcall. Od 3 lat współpracuje z różnymi markami konsultując oraz prowadząc projekty skupiające się na generowaniu sprzedaży, leadów, pobrań aplikacji czy rezerwacji w systemach bookingowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"