Piotr Pal odchodzi z Opcomu

Szef działu strategii agencji Opcom, Piotr Pal, z końcem stycznia żegna się z firmą. Za strategię w agencji odpowiada Anna Kiljan-Szydełko.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Z Opcomem Pal był związany od 2012 roku, zaczynał jako strategy planner. Poprzednio pracował w Pride&Glory Interactive, gdzie współtworzył projekty dla takich firm, jak m.in. Philips Polska, Grupa Żywiec, Budweiser Budvar, Diageo czy Intel. Doświadczenie zawodowe gromadził również w serwisach eGospodarka.pl i Senior.pl. Jego dalsze plany zawodowe nie są znane.

To nie jedyna zmiana personalna w agencji Opcom. Na stanowisko szefa działu kreacji awansował Bartosz Jeleń, dotychczasowy group head agencji. Przejął obowiązki po Leszku Łuczynie, z którym decyzją zarządu zakończono współpracę.

- Zmiany są częścią, przyjętej pod koniec ubiegłego roku, strategii dywersyfikacji kompetencji agencji - informuje portal Wirtualnemedia.pl Patrycja Czak, PR manager Opcomu.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"