Firma informuje, że chce przekonać współczesnych mężczyzn, że picie wina to również „męska rzecz”. Platforma komunikacyjna Wild Wine Męska Rzecz ma przekonywać, że picie wina pasuje do męskich wartości i męskiego stylu życia. Pomóc ma w tym aktor Piotr Stramowski, który został ambasadorem marki. Umowę z nim zawarto na rok. W ramach współpracy aktor będzie promować markę w social mediach, a jego wizerunek pojawi się m.in. w punktach sprzedaży oraz podczas eventów. Dodatkowe działania mają być prowadzone także w studiach tatuażu oraz barber shopach.
Na linię Wild Wine składają się: chilijskie Cabernet Sauvignon, kalifornijskie Chardonnay, argentyńskie Malbec i włoskie Primitivo IGP Puglia, a także wino Wanted Red - chilijskie Cabernet Sauvignon oraz Wanted White - również chilijskie Chardonnay. Kolekcja ma odpowiadać na różne potrzeby nowoczesnych mężczyzn i pasować do potraw najchętniej przez nich wybieranych, począwszy od krwistego steka, po pikantne krewetki.

By podkreślić męski charakter wina na butelkach umieszczono etykiety z wizerunkiem współczesnego "dzikusa" oraz nazwy Wanted Red, Wanted White i Wild Wine.
Wiosną ub.r. Piotr Stramowski reklamował zegarki Aztorin.











