Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków trzeciej seriisensacyjnego "Pitbulla" (emisja w niedzielę o 21.10) wyniosła 1,77mln osób przy udziale w rynku wynoszącym 10,96 proc. (w grupie 4+)i 10,12 proc. (w 16-49) - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl.
W analogicznym okresie zeszłego roku, w niedziele pomiędzy 21.05a 22.00, Dwójka miała więcej widzów - 2,52 mln, a średni udziałpublicznego kanału wynosił wtedy 15,12 proc. (w 4+) i 14,86 proc.(w 16-49).
Podczas emisji "Pitbulla" TVP 2 jest dopiero czwartą stacją podwzględem gromadzonej widowni. Liderem w tym paśmie jest TVN,nadający w tym czasie "Taniec z gwiazdami", oglądany przez 5,04 mlnwidzów. Przed Dwójką znajdują się jeszcze: Polsat ("CSI: Kryminalnezagadki Miami"; 3,2 mln) oraz TVP 1 ("Od Rancza do Rancza" i filmy;3,09 mln)

Z analizy profilu widza serialu wynika, iż "Pitbulla" najchętniejoglądają mężczyźni, ludzie między 30. a 34. rokiem życia i powyżej45 lat, mieszkańcy wsi i średnich miast oraz osoby z wykształceniempodstawowym i średnim.











