Producent piwa Iguana twierdzi, że napój przyspiesza przemianę materii.
- Ze względu na swój skład i właściwości regeneracyjne, piwo skierowane jest do osób aktywnych, dbających o swoją kondycję i wygląd, jak również miłośników najwyższej jakości piw bezalkoholowych. Sprawdza się po każdym wysiłku fizycznym jak i wymagającej pracy intelektualnej – mówi Ireneusz Turski, marketing manager w DRINK ID, firmie, która jest właścicielem Browaru Piotrków (producent produktu).
- Otwieramy zupełnie nowy rozdział, tworzymy nową kategorię piwa - piwo prebiotyczne 0% - mówi Jacek Sadowski, prezes Demo.
Iguana bohaterem marki piwa prebiotycznego

Brand hero kampanii jest autentyczna iguana, która dobrze odnalazła się w "chmielowej dżungli" - na potrzeby planu filmowego stworzonej z udziałem realnych dekoracji oraz rozwiązań 3D. Spot emitowany będzie w ogólnopolskich stacjach TV, klubach fitness i w Internecie, w tym serwisach VOD.
Kampania będzie także obecna w mediach społecznościowych, kanale mobile, na witrynach internetowych. Spot radiowy usłyszymy w sieci RMF Maxxx, a w największych miastach pojawią się billboardy. Dodatkowym elementem kampanii jest konkurs "Akcja Regeneracja", promowany w internecie, na mobilnych nośnikach outdoorowych, a także poprzez degustacje prowadzone w miejscach uprawiania sportu przez warszawiaków.
Kampania mediowa potrwa do końca września. Za jej kreację i produkcję odpowiada Demo Effective Launching, planowanie i zakup mediów marketer powierzył PRO Media House.











