Marka Kozel, należąca do Kompanii Piwowarskiej przygotowała promocję dla konsumentów, której osią komunikacyjną rozgrywka i nawiązanie do słynnego „szach mata" w grze w szachy. Loteria „Czech Mate" polega na zakupie wybranego wariantu piwa Kozel i zarejestrowania dowodu zakupu na stronie loteriakozel.pl.
Zobacz: Biały kozioł w reklamie piwa
Kozel z loterią
Do wygrania jest jedna z 12 wycieczek do czeskiej Pragi oraz jeden z tysiąca unikalnych, drewnianych zestawów szachów Kozel, w których wykorzystano nawiązanie do kontrastu ciemnego i jasnego piwa, a figurę skoczka zastąpiono postacią kozła Oldy – ikony marki występującej na opakowaniach wszystkich produktów. Dodatkowo konsumenci mogą wygrać też jeden z 5 tysięcy podwójnych zestawów oryginalnych kufli Kozel z rączką w kształcie koziego rogu.

Loteria potrwa od 1 lipca do 22 września 2024 roku i obejmie wszystkie kanały dystrybucji, czyli on-trade, off-trade oraz e-commerce. Będzie mocno wspomagana zarówno w mediach tradycyjnych, jak i w cyfrowych. Na jej potrzeby przygotowano spot tv oraz materiały POSM. Dodatkowo wyemitowane zostaną spoty digitalowe oraz kampania w social media.
Organizatorem loterii jest Stars4Brands.











