„Otwórz się na wygrywanie!” to loteria typu instant win, w której konsument od razu dowiaduje się o wygranej. Informacje o nagrodzie znajdzie pod kapslem lub zawleczką promocyjnych butelek i puszek piwa Królewskie, które trafią do sklepów w województwie mazowieckim i lubelskim.
Nagrodami w loterii są koszulki meczowe Legii Warszawa oraz ponad milion puszek Królewskiego (500 ml). Wygrane piwa odebrać można w oznaczonych punktach sprzedaży biorących udział w promocji (aktualna lista na stronie krolewskie.pl), a koszulki w oficjalnym klubowym sklepie Legia FanStore przy ul. Łazienkowskiej 3 w Warszawie.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/piwo-krolewskie-sponsorem-legii-warszawa-przez-kolejne-trzy-lata ##
Loterię wspiera promocja w punktach sprzedaży (oznakowane opakowania, dedykowane materiały POS) oraz kampania online i na nośnikach OOH. Szczegóły oraz regulamin loterii można znaleźć na stronie www.krolewskie.pl, a dodatkowych informacji udziela specjalnie uruchomiona infolinia, działająca w dni robocze w godzinach od 9.00 do 16.00.

Za realizację loterii odpowiada agencja G3 Group. Kreację przygotowała agencja Just, działania w kanale digital prowadzi agencja Twin .digital collective., a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediavest. Komunikację PR prowadzi agencja Roots PR.











