Piwo Redd’s w nowych opakowaniach reklamowane jako „zasmakujące” (wideo)

Rusza letnia kampania reklamowa piwa Redd’s (Kompania Piwowarska), dostępnego od niedawna w zmodyfikowanych butelkach i puszkach. Akcję przygotowały i realizują firmy Grey Warszawa, Orka, Lubię To, IQ Marketing, MEC i Q&A Communications.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W zmienionej identyfikacji Redd’s mocniej wyeksponowano literę „R” symbolizującą tę markę. Nowe etykiety wprowadzono na opakowaniach wszystkich czterech wersji smakowych piwa. Identyfikację zaprojektowała agencja Dragon Rouge.

grafika

Startująca właśnie kampania reklamowa Redd’s jest prowadzona pod hasłem „Zasmakujące”. - Chcemy podkreślić odmienione receptury naszego piwa, ale i wskazać okazję, podczas której konsumenci sięgają po nie - opisuje Natalia Babczyńska, kierownik marki Redd’s.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (spot od 5 maja w kanałach ogólnopolskich), internet (m.in. facebookowy fanpage Redd’s), outdoor oraz punkty sprzedaży (materiały POS).

grafika

Spot przygotowała agencja Grey Warszawa, a jego postprodukcją zajęło się studio Orka. Działania w internecie realizuje agencja Lubię To, za aktywności z zakresu markeitngu bezpośredniego odpowiada agencja IQ Marketing, a za działania PR - agencja Q&A Communication. Planowaniem mediów i ich zakupem zajmuje się dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online