Nowa idea kreatywna „Tatry się należą” oparta jest na przekonaniu, że "za ciężką pracę zarówno w ramach wykonywanego zawodu, jak i codziennych czynności należy się zasłużony odpoczynek i czas wolny od bieżących obowiązków niezbędny do naładowania baterii do dalszego działania".
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tatra-loteria-nagrody ##
Poprzednio Tatra z góralem i hasłem "Z charakterem"
W ramach rebrandingu zmienione zostały wszystkie dotychczasowe elementy marketingowe marki: od pozycjonowania, po komunikację oraz opakowania. Poprzednio na etykietach piwa Tatra widniał charakterystyczny góral, a mężczyźni w góralskim kapeluszu występowali w reklamach. Hasło główne marki brzmiało: "Tatra. Z charakterem".

- Patrząc na zmiany kulturowe, jakie zaszły w ostatnich latach widać, że jako społeczeństwo przeszliśmy ewolucję, a co za tym idzie zmieniła się również rola mężczyzn – mówi Julia Czyżykowska, kierownik marki Tatra. – Przedstawione w spotach nowe pozycjonowanie Tatry oraz zmiany graficzne na opakowaniach świetnie odpowiadają na potrzeby współczesnych mężczyzn i razem z planowanymi na kolejne miesiące działaniami tworzą spójny oraz konsekwentny wizerunek marki – dodaje.
Nowa kampania i wszystkie pozostałe działania ATL & BTL Tatry będą w tym roku skupione w ramach tej jednej platformy.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ludzie-z-charakterem-w-reklamie-piwa-tatra-wideo ##
Nowe puszki i butelki piwa Tatra
Nowemu pozycjonowaniu Tatry towarzyszy również zmiana opakowań. Nowy design nawiązuje do idei przewodniej marki i prezentuje Tatry – góry jako główną ikonę bezpośrednio wpisaną w DNA (nazwę) marki. Grafika opakowań nie tylko podkreśla wysoką i solidną jakość produktu, ale również świetnie wyróżnia się na półce i sprawia, że marka postrzegana jest przez konsumentów jako współczesna i na czasie.

Spoty emitowane będą w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz na platformach VOD. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w mediach społecznościowych.
Za komunikację ATL oraz działania w kanale digital i w mediach społecznościowych odpowiada 2012 Agency. Spot wyprodukował Opus Film. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Rebranding opakowań przygotowała agencja Cztery czwarte, działaniami BTL marki zajmuje się Global Shopper Marketing. Prace strategiczne przy nowym pozycjonowaniu – CPC Brand Consultants.











