Spot z kampanii pokazuje podróż przez Polskę pociągu, który wyjeżdża z Browarów Tyskich zaopatrzony w zapas piwa Tyskie. Pociąg pozdrawiają różne osoby szykujące się do Bożego Narodzenia: montujące ozdoby, kupujące choinkę. Na jednej ze stacji wsiada dwóch nieznających się wcześniej mężczyzn, którzy w wagonie barowym, pijąc piwo Tyskie, przechodzą na ty.
Reklama rozgrywa się w zimowej scenerii, w tle słuchać familijną muzykę. Kończy się hasłem „W święta kolej przejść na TY”.

Format kreatywny z przechodzeniem na ty obowiązuje w reklamach piwa Tyskie od jesieni 2018 roku, przygotowała go agencja Bardzo. Tegoroczna letnia kampania marki była oparta na haśle „Ważne, że znów przechodzimy na TY” i piosence Marka Grechuty „Dni, których nie znamy”.
Wiosną br. przeprowadzono natomiast dwie kampanie nawiązujące do lockdownu z powodu epidemii koronawirusa, w jednej wystąpił dziennikarz muzyczny Wojciech Mann. Z kolei jesienią realizowano akcję pokazującą wsparcie marki Tyskie dla śląskich pubów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kompania-piwowarska-wyniki-finansowe-2019-rok-4-4-mld-zl-wplywow-i-553-mln-zl-zysku-netto,7170529562445441a ##
Za działania marketingowe Tyskiego w internecie odpowiada agencja Gong, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Zenith.











