Pizza Hut klientem Cut The Mustard

Agencja Cut The Mustard rozpoczyna współpracę z siecią restauracji Pizza Hut.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Agencja Cut The Mustard zajmie się obsługą Pizza Hut na rynku polskim, czeskim, węgierskim i słowackim.

Będzie odpowiadać za opracowanie strategii i idei kreatywnej, a także bieżącą obsługę social mediów i komunikację digital.

W ramach działań dla marki Pizza Hut, Cut The Mustard będzie wdrażała autorską platformę komunikacyjną “Slice for everyone”, osadzoną w globalnym języku wizualnym. Odświeżona komunikacja ma być bardziej atrakcyjna dla Gen Z i na nowo przedstawić kultową sieć pizzerii.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"