Przygotowane na potrzeby kampanii spoty nie opowiadają linearnej historii, ale wykorzystują krótkie, zapętlone sceny znane z animowanych GIFów czy memów internetowych, które oddają charakter i ideę portalu. Historie odwołują się do realiów związanych z zamawianiem jedzenia, takich jak spotkanie ze znajomymi czy mecz piłkarski, a tempo ich zmian jest, tak jak obieg informacji w internecie, bardzo szybkie.
-Sięgamy po technikę komunikacji i symbolikę silnie zakorzenioną w DNA internetu, by jeszcze bardziej podkreślić spójność tych realiów z ideami platformy do zamawiania jedzenia online - mówi Tomasz Lipiński, dyrektor marketingu PizzaPortal.pl.
Kampania obejmuje telewizję (wszystkie główne stacje oraz wybrane kanały tematyczne), internet oraz social media.
Za linię kreatywną działań odpowiada agencja FCBBridge2Fun, zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Spoty wyprodukowane przez dom produkcyjny Flota Filmowa (Małgorzata Gałka, Wiola Łabędź) wyreżyserował Łukasz Zabłocki.

Za działania PR marki PizzaPortal.pl odpowiada 38PR & Content Communication.











