Przetarg obejmuje badanie marketingowe znajomości i wizerunków banków działających na polskim rynku. W zakresbadania wchodzić będzie również ocena aktualnych reklam bankowych. Badanie będzie realizowane w trybie ciągłym.
Wybrana w przetargu przez PKO BP firma badawcza będzie realizować badanie w trybie ciągłym na terenie całej Polski, na reprezentatywnej próbie klientów banków, na reprezentatywnej próbie klientów o dochodach netto 5 tys. zł plus oraz na próbie klientów w wieku 18-30 lat.
Przeprowadzi badanie w zakresie poziomu znajomości marek bankowych, wizerunku banków oraz oceny reklam itp.
Przetarg prowadzony będzie w dwóch etapach. W pierwszym zostaną wybrane firmy badawcze, które złożą oferty spełniające oczekiwania banku. Następnie zostaną zaproszone do drugiego etapu, w którym otrzymają zadania przetargowe oraz zostaną poproszone o złożenie oferty handlowej (cennik).

PKO BP zakłada podpisanie umowy ramowej z jedną firmą na 2 lata.
Przetarg trwa do 12 stycznia 2022 roku.











