PKO BP reklamami w stopie promuje „dni otwarte kredytów hipotecznych”

PKO Bank Polski zaczął kolejną edycję promocji „Dni otwarte kredytów hipotecznych”. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana i realizowana przez firmy DDB & Tribal, OS3, Universal McCann i Value Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
PKO BP reklamami w stopie promuje „dni otwarte kredytów hipotecznych”

Promocja „Dni otwarte kredytów hipotecznych” obejmuje oferowany przez PKO BP kredyt Własny Kąt. Każdy klient, który do 16 października złoży w placówce banku deklarację udziału w promocji, a do 20 listopada kompletny wniosek o udzielenie kredytu, po czym w ciągu 30 dni podpisze umowę kredytową, skorzysta z promocyjnych warunków. Są to: marża od 1,3 pkt proc., brak prowizji (przy skorzystaniu z 4-letniego ubezpieczenia od utraty pracy i hospitalizacji) oraz zwolnienie z opłat za kontrolę nieruchomości przed wypłatą transzy kredytu, a także kontrolę kredytowanej nieruchomości, potwierdzającej prawidłowe wykorzystanie środków pochodzących z kredytu - po wypłacie ostatniej transzy kredytu. Promocyjnymi warunkami objęty jest również pakiet Własny Kąt hipoteczny.

Kampania reklamująca „Dni otwarte kredytów hipotecznych” jest oparta na spocie rozgrywającym się w stopie osoby, która wybiera się do oddziału PKO BP. To kolejna z trwającego od półtora roku cyklu reklam pokazujących reakcje klientów na usługi banku. Obecnie trwa też kampania promująca Konto za Zero i aplikację IKO, ze spotami pokazującymi staw kolanowy.

Nowa akcja reklamowa zaczęła się 28 września i potrwa do 15 października. Obejmuje radio (stacje ogólnopolskie i lokalne z pakietów RMF na maxxxa, ZET Total, Drapacz Chmur oraz Trójka Premium), prasę („Gazeta Wyborcza” - grzbiet główny i dodatek „Dom”, „Metro”, „Newsweek”), internet (Total Money, Ebroker, Bankier, Finansowy Supermarket, Otodom, OLX, Domgratka, Oferty.net, Domy.pl) oraz materiały BTL (plakaty).

Kreacją i produkcją reklam pozainterentowych zajęła się agencja DDB & Tribal, a internetowych - OS3. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Value Media (internet) i Universal McCann (pozostałe media).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"