W trwającym przetargu PKO Bank Polski wybierze agencję wiodącą i wspierającą do obsługi marketingowej w zakresie digital.
Wybrane agencje będą odpowiedzialne m. in za opracowywanie oraz wdrażanie koncepcji, strategii działań reklamowych i promocyjnych.
- Obecnie PKO Bank Polski analizuje nadesłane oferty. Zakończenie postępowania planowane jest do końca roku - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Edyta Skorupska z biura prasowego PKO BP.
Obecnie działania digitalowe banku PKO BP prowadzi Artegence.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/banki-w-polsce-ile-zarabiaja-dane-z-2018-roku-wedlug-87-proc-bankowcow-kryzys-w-europie-prawdopodobny-infografika,7170848891889281a ##
PKO BP jest największym bankiem w Polsce. W pierwszej połowie br. w ujęciu skonsolidowanym osiągnął wzrost wyniku odsetkowego z 4,5 do 4,99 mld zł, wyniku z prowizji i opłat - z 1,48 do 1,51 mld zł, wyniku operacyjnego - z 2,3 do 2,95 mld zł oraz zysku netto - z 1,69 do 2,09 mld zł.

Na koniec czerwca br. w PKO BP było 290,6 mld zł oszczędności klientów, w tym 218,3 mld zł od klientów indywidualnych. Obsługiwał 7,59 mln rachunków klientów indywidualnych, miał 1,13 tys. oddziałów i 540 placówek agencyjnych.
Zatrudnienie w grupie kapitałowej PKO BP wynosiło 28,1 tys. etatów, o 1,6 proc. mniej niż rok wcześniej.











