Przetarg ma charakter otwarty. Jak przekazała nam Edyta Skorupska z biura prasowego PKO BP, bank obecnie analizuje złożone oferty. Nie podaje jednak ich liczby ani nazw agencji, które do przetargu się zgłosiły.Wybrane - na podstawie ocen ofert - agencje zostaną zaproszone do kolejnego etapu postępowania, który prowadzony będzie już za pośrednictwem platformy zakupowej PKO Zakupy.
Wybrana w przetargu agencja zajmie się m.in. bieżącą obsługą serwisów internetowych PKO BP, będzie też odpowiadać za tzw. prace rozwojowe (serwisy informacyjne, transakcyjne, aplikacje mobilne), obsługę strategiczno-koncepcyjną, w tym opracowywanie strategii komunikacji internetowej dla długotrwałych, złożonych projektów z wykorzystaniem grafik/claimów oraz content marketingu oraz działań sprzedażowych w kanałach cyfrowych, reklamę internetową, działania optymalizacyjne SEO itp.

Nie podano, na jak długo zostanie zawarta umowa ze zwycięzcą przetargu.
Agencja K2 obsługiwała PKO BP w internecie od 2016 roku. Po wygranym wówczas przetargu rozszerzyła trwającą od roku współpracę, która wcześniej obejmowała jedynie strategię.











