Pięć agencji w przetargu reklamowym PKP Intercity, obsługi broni PZL

Spółka PKP Intercity prowadzi zamknięty przetarg na obsługę reklamową. Zaprosiła do niego pięć agencji, ze zwycięską będzie pracować przez rok od podpisania umowy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Anna Zakrzewska, rzecznik prasowy PKP Intercity, potwierdziła informacje o prowadzonym przez firmę przetargu.

- Postępowanie ma charakter zamknięty, zgodnie z dobrymi praktykami wskazywanymi przez SAR. Jednocześnie liczba 5 agencji pozwoliła na zapewnienie konkurencyjności. Wybrana agencja zostanie zatrudniona na 12 miesięcy do przygotowywania komunikacji marketingowej, w tym reklam ATL - przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Anna Zakrzewska. Nie podała natomiast nazw zaproszonych do przetargu agencji ani terminu jego zakończenia.

Z nieoficjalnych informacji wynika, że o obsługę przewoźnika walczą agencje: GPD, BBDO Warszawa, Publicis Poland, PZL i Ogilvy&Mather.

Poprzednio obsługą reklamową PKP Intercity zajmowała się agencja PZL.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"