PKP Intercity realizuje projekt "Fotel Pięciogwiazdkowy"

PKP Intercity ruszają z kampanią reklamową pod hasłem "Fotel Pięciogwiazdkowy", która ma kształtować wizerunek firmy.

Media&Marketing Polska
Media&Marketing Polska
Udostępnij artykuł:

 Strategię, kreację oraz planowanie i zakup mediów spółka zrealizowała we własnym zakresie. Pierwszy etap kampanii będzie trwał od 20 października do połowy grudnia br. Spoty pojawią się w TVN, TVN24, TVP1, TVP2 oraz Polsacie. Kampania prasowa ograniczy się na razie do tygodnika "Polityka".

Reklamy prasowe przedstawiają fotel pociągu na tle reprezentacyjnych miejsc największych polskich miast. "Pan Fotel", główny bohater kampanii, będzie także prowadził blog na stronie http://www.intercity.pl/.

Media&Marketing Polska
Autor artykułu:
Media&Marketing Polska
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+