PKP Intercity szuka agencji do obsługi w social media

Spółka PKP Intercity rozpoczęła przetarg, w którym chce wybrać agencję odpowiedzialną za jej obsługę w mediach społecznościowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowę z nią podpisze na dwa lata.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PKP Intercity szuka agencji do obsługi w social media

Wybrana w przetargu agencja będzie odpowiedzialna za świadczenie kompleksowej strategicznej obsługi działań w zakresie social media marketingu, w szczególności w serwisach: Facebook.com, Instagram.com, Twitter.com, Youtube.com oraz Linkedin.com.

Do jej zadań należeć będzie m.in. bieżąca komunikacja, tworzenie contentu, jego publikowanie, współtworzenie, przy udziale PKP Intercity krótko- i długookresowych planów działań(harmonogram działań w podziale na: grupy docelowe, narzędzia, przekazy, potencjalne ryzyka), współpraca i współtworzenie materiałów wideo i sesji zdjęciowych, na potrzeby contentu do komunikacji w mediach społecznościowych.

Agencja ta będzie również zajmować się doradztwem w zakresie komunikacji kryzysowej, współpracą z innymi podmiotami współpracującymi z PKP Intercity (dom mediowy, agencja kreatywna, agencja interaktywna, agencja PR), planowaniem i organizowaniem kampanii promocyjnych w ramach budżetu reklamowego oraz współpracą z influencerami.

W pierwszym etapie przetargu, po złożeniu ofert PKP Intercity dokona ich oceny. Na tej podstawie zostaną wybrane agencje, które zostaną zaproszone do drugiego etapu, w którym prowadzone będą negocjacje.

Umowa ze zwycięską agencją zostanie zawarta na 2 lata. Przetarg trwa do 30 września br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"